کار نیمه تمام دور اول انتخابات ملایر فردا تکمیل می‌شود

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 14:08
همدان-نماینده نهاد رهبری در دانشگاه ملایر گفت: انتخابات مرحله دوم دقیقاً مانند انتخابات مرحله اول مهم است به عبارتی کار نیمه تمام، دور اول توسط انتخابات مرحله دوم تکمیل می‌شود.

حجت‌الاسلام ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های اصلی که در انتخابات دور اول بوده و در همه انتخابات هست و باید مورد نظر قرار بگیرد افزود: ویژگی اول حضور حداکثری است که باید باشد مخصوصاً در دور دوم که یک مقداری بر حسب تبلیغات و بوق رسانه‌ای هم یک مقدار کم رونق است باید رونق داشته باشد.

وی افزود: ویژگی دوم انتخاب اصلح و آن هم طبیعی است که در شهرستان ملایر دو نفر به دور دوم در انتخابات باهم رقابت می‌کنند و یک نفر از آنها حتماً بهتر است و این دو نفر مساوی نیستند لذا انسان باید بکوشد و آن معیارهایی را که در انتخاب اصلح گفته شده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر بزرگان رعایت شود که حضور حداکثری تحقق پیدا کند و انتخاب اصلح اتفاق بیافتد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.