عرصه ای برای بیان تجربیات صادرکنندگان دانش‌بنیان

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 10:27
پادکستی با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال و مرکز تعاملات علم و فناوری به بیان تجربه‌های صادرکننده‌های موفق حوزه دانش بنیان می‌پردازد.

عرصه ای برای بیان تجربیات صادرکنندگان دانش‌بنیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این پادکست، تلاشی برای بیان مسیری است که شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی در ورود به بازار‌های جهانی طی کرده‌اند؛ البته در این پادکست صرف دستاورد‌ها و موفقیت‌های این شرکت‌ها محل تمرکز نبوده و اتفاقا چالش‌هایی که این شرکت‌ها در مسیر ورودشان به بازار‌های جهانی با آن مواجه بوده‌اند هم با این شرکت‌های نوین به بحث گذاشته می‌شود.

آنچه این مجموعه در این اقدام، محل توجه و نظر دارد، انتقال تجربه صادرکننده‌های موفق متوسط و کوچک حوزه دانش بنیان و بیان این نکته کلیدی است که می‌توان در ایران ماند و صادرات موفقی داشت.

این پادکست در قالب مصاحبه با مدیران این شرکت‌های دانش بنیان صادراتی تهیه شده و در این زمینه، تاکنون گفتگو با ۲۴ شرکت محقق شده است.

پادکَست، وِب آوا، پادپخش و یا تدوین صوتی، یک برنامه رادیویی است که از اینترنت قابل بارگیری است. وِب آوا، انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از خوراک وب صورت می‌گیرد و معمولا روزنامه نگاران آن‌ها را بر روی یک پخش کنندهٔ موسیقی دیجیتال و قابل بارگیری قرار می‌دهند.


منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.