بهزیستی منشأ کنترل وجلوگیری از گسترش آسیب‌ها ومعضلات در جامعه است

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:54
کرمان_مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی وحمایتی خود منشأ کنترل وجلوگیری ازگسترش آسیب‌ها ومعضلات در جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح دوشنبه در سفر به عنبرآباد و دیدار با رئیس و کارکنان بهزیستی این شهرستان گفت: خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی بر کسی پوشیده نیست و تلاش مستمر آنان در مسیر خدمت به هنگام و مؤثر به جامعه هدف باعث شده است تا کمبودها و تنگناهای موجود برای کارکنان در مجموعه بهزیستی تأثیری در کیفیت و کمیت ارائه خدمات به جامعه هدف نداشته باشد.

وی افزود: مجموعه بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی و حمایتی خود به افراد تحت پوشش و نیازمندان، منشأ کنترل و جلوگیری از گسترش بسیاری از آسیب‌ها و معضلات رو به گسترش در جامعه بوده است که در این بین به منظور تداوم و استحکام کمی و کیفی این خدمات، لازم است تا همکاران اداری، مددکاران و کارشناسان حوزه‌های تخصصی کمبودها و کاستی‌های موجود را با تلاش خود کنار زده وبا ارتقا سطح توان علمی و عملی خود موجب کاهش بار مشکلات جامعه هدف باشند.

وحید زاده، تصریح کرد: مجموعه مدیریت بهزیستی در استان و کشور با تمام توان به دنبال کاستن مشکلات موجود در حوزه کمبود نیروی متخصص و مشکلات معیشتی همکاران است و امیدواریم با به ثمر نشستن این پیگیری‌ها شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.