نامزدهای اصلی دریافت توپ طلا: دو ستاره رئال!

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:43
جود بلینگام و وینیسیوس جونیور، دو ستاره رئال مادرید، به نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای ۲۰۲۴ تبدیل شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد با کسب پیروزی 1-2 برابر این تیم راهی دیدار فینال شود.

وینیسیوس جونیور یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و موفق شد پس از پایان دیدار جایزه بهترین بازیکن زمین را از سوی یوفا دریافت کند. با وجود اینکه این ستاره برزیلی موفق نشد در این دیدار دروازه بایرن مونیخ را باز کند، اما عملکرد خوب و موثرش در زمین تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی فینال که اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد باید روبروی دورتموند به میدان برود و بسیاری آنها را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها می‌دانند و این خبر بسیار خوبی برای تمامی بازیکنان رئال و خصوصا دو ستاره این تیم است.

1935632

قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به وینیسیوس جونیور و بلینگام کمک کند که شانس بسیار زیادی برای کسب جایزه ارزشمند توپ طلا داشته باشند. عملکرد درخشان این دو بازیکن در طول این فصل نقش مهمی را در کسب این عناوین برای رئال ایفا کرد و حالا آنها بالاتر از هر بازیکن دیگری نامزدهای اصلی دریافت این جایزه به حساب می‌آیند.

بلینگام در تابستان امسال باید در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به همراه تیم ملی انگلیس به میدان برود و امیدوار است که بتواند به این تیم در کسب این جام کمک کند. وینیسیوس هم با تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حضور خواهد داشت و مطمئنا تمام تلاشش را برای قهرمانی به کار خواهد گرفت.

در صورتی که هر یک از این دو بازیکن بتوانند به همراه تیم ملی کشورشان در این رقابت‌ها به قهرمانی برسند، شانس اول کسب جایزه ارزشمند توپ طلای 2024 خواهند بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.