«آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08:27
وینگر تیم تراکتور با پاس گلی که در بازی با فولاد به شجاع خلیل زاده داد، به صدر جدول بهترین پاسور های لیگ برتر بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

«ریکاردو آلوز» وینگر پرتغالی تراکتور در این بازی با پاسی که به شجاع خلیل زاده داد، زمینه ساز گل اول تیمش شد. او که در هفته‌های گذشته ابوالفضل جلالی وینگر استقلال را در کنار خود به عنوان بهترین پاسور فصل بیست و سوم با ۹ پاس گل می‌دید حالا با ۱۰ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار گرفته است.

«آلوز» فصل گذشته نیز با ۱۳ پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرده بود و حالا این فرصت را دارد تا در ۴ هفته باقی مانده رکورد خود را تکرار و حتی بشکند. ابوالفضل جلالی جدی ترین تعقیب کننده آلوز برای این عنوان است که در بازی با ذوب آهن موفق به ثبت پاس گل نشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.