ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:59
اردبیل_ معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ورزش و سلامت جسم و روح در کارآمدی سازمانی بهره وری در این حوزه نقش مهم و اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرائیل رزمجو در همایش بین المللی و مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی با تقدیم قهرمانان و پهلوانان عرصه های مختلف توانسته درخشش بی نظیر در کشور از خود به نمایش بگذارد.

استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی با تقدیم قهرمانان و پهلوانان عرصه های مختلف توانسته درخشش بی نظیر در کشور از خود به نمایش بگذارد.

وی به وجود اعضای هییت علمی شایسته و توانمند علوم ورزش در دانشگاه محقق اردبیل اشاره کرد و گفت: سال گذشته این همایش به صورت بین المللی و دعوت از اساتید برجسته کشورهای صاحب توانمندی و فن آوری و با رویکرد سلامت سازمانی در حال برگزاری است.

وی حضور دانشجویان خارجی را در این همایش امید افرین در تقویت مقوله ورزشی اعلام کرد و گفت: انجمن مدیریت ورزشی کشور در این همایش سنگ تمام گذاشته و همراهی خوبی را در این زمینه شاهد هستیم

وی به حضور مهمانان خارجی و پیشکسویت از استرالیا و دانشگاه کربلای عراق در این همایش بین المللی اشاره کرد و گفت: انجمن مدیریت علمی کشور با انتشار مجلات و همایت از مقالات چاپ شده در سطح ملی و بین المللی تلاش می کند تا حامی فعالان این عرصه باشد.

وی به حضور ورزش به عنوان عنصر مهم سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: در مقوله پیشگیری ورزش دارای ارزش و اهمیت بی نظیر است وحتی جلوتر از تحقیقات و مطالعات پزشکان باید به امر پیشگیری و سلامت روح و جسم با تکیه بر ورزش امیدوار بود.

وی به کارآمدی و ارتقا سازمانی نیز ورزش و تقویت روح و جسم ورزش دارای اهمیت بی نظیر است و در ترویج این موضوع نیز تلاش انجام داد.

رزمجو گفت: در بسیاری از کشورها ساعات خاصی برای ورزش کارکنان و دانشگاهیان و گروه‌های دانش آموزی پیش بینی می شود تا بتوانند همچون گروه‌های سالمند بانشاط و سرزنده ادامه حیات داده و در بهره وری بیشتر نیز نقش بی بدیل خود را انجام دهند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.