زبان هنر موفق ترین شیوه انتقال ارزش ها و مفاهیم است

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 00:21
تبریز-مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی دبیران هنری مدارس استان از زبان هنر به عنوان موفق ترین شیوه انتقال ارزش ها و مفاهیم نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی دبیران هنری مدارس استان با حضور اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و جمعی از معلمان و هنرمندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.

اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در تربیت نسل جوان گفت: معلمین علاوه بر آموزش علم و دانش به دانش آموزان در پرورش مهارت‌ها و ترویج ارزش‌ها نیز نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

بابایی از زبان هنر به عنوان موفق ترین شیوه انتقال مفاهیم و ارزش‌ها نام برده و اظهار داشت: با زبان هنر بسیاری از مسائل، مشکلات و چالش‌های روز را می‌توان حل کرد. وی افزود: معلمین هنرمند می‌توانند با استفاده از زبان هنر به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی پرداخته و دانش آموزان را برای عادت به مطالعه سوق دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از خلاقیت هنرمندان به عنوان شاخصه مهم این قشر فرهنگی نام برده و افزود: معلمین هنرمند با اتکا به این خلاقیت می‌توانند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان، گام‌های مؤثری بردارند.

بابایی ادامه داد: کتابخانه های عمومی استان برای برپایی نمایشگاه از آثار هنرمندان و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور تمامی اقشار جامعه و اعضای کتابخانه های عمومی استقبال می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی دبیران هنری مدارس آذربایجان شرقی با بیش از ۸۰ اثر از ۱۵ نومعلم بمناسبت هفته معلم و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان از ۱۶ الی ۲۰ اردیبهشت ماه در گالری کتابخانه مرکزی تبریز برای بازدید عموم مردم دایر بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.