درو جدید فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی ویژه کرمان موتور | با کمترین پیش پرداخت زیر قیمت نمایندگی صاحب خودرو شوید

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 11:00
در ادامه جزئیات جدید از فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی را بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

فروش فوری خودرو به طور رسمی تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری یا فوق‌العاده را اجرا نمی‌کنند.

شرکت کرمان موتور در ماه اردیبهشت و تا اینجای کار، شرایط فروش انواع محصولات خود مانند کی ام سی T8 و جک J4 یا حتی خودرو برقی کی ام سی EJ7 را در کنار کی ام سی X5 اعلام کرده است. حالا در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ آخرین شرایط فروش کرمان موتور یعنی شرایط فروش نقدی کی ام سی A5 می‌رویم.

طرح فروش نقدی کی ام سی A5 از تاریخ شنبه مورخ 22 اردیبهشت 1403 با قیمت 1 میلیارد و 286 میلیون تومان (12,865,000 ریال) و با تحویل 60 روز کاری آغاز خواهد شد. همچنین گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر هم از مزایای طرح فروش کی ام سی A5 کرمان موتور در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1403 خواهد بود.

فروش فوری خودرو

کی ام سی A5، کراس اوور جدیدی است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه شده است. این خودرو با طول 4670 میلی‌متر، عرض 1855 میلی‌متر و ارتفاع 1740 میلی‌متر، در زمره کراس اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد. فاصله بین دو محور A5 نیز 2750 میلی‌متر است که نشان از فضای کابین جادار برای سرنشینان دارد.

کی ام سی A5 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند 155 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو توسط یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تر به محور جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است.کی ام سی A5 به امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ترمز ضد قفل (ABS)

    توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)

    ترمز پارک برقی

    کنترل کشش

    کنترل پایداری

    هشدار خروج از خط

    هشدار نقطه کور

    سیستم رصد باد تایرها (TPMS)

    سنسور نور و باران

    دوربین دید عقب و جانبی

    دوربین 360 درجه

    6 ایربگ

    ورود و استارت بدون کلید

    تهویه مطبوع اتوماتیک

    روکش چرمی صندلی‌ها

    گرمکن آینه‌های بغل

    سقف پانورامیک

همچنین در پایان کار بد نیست اشاره کنیم که دیگر محصولات کرمان موتور مانند کراس اوورهای کی ام سی JS6 بنزینی و همزاد مدرن آن یعنی کی ام سی JS6 هیبریدی در کنار پیکاپ کی ام سی T9 و سدان بومی کی ام سی ایگل، در سال جاری راهی خیابان‌های ایران خواهند شد.

فروش جدید کرمان موتور با KMC J7 و KMC A5؛ نقدی و اقساطی، ویژه اردیبهشت 1403

شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی و اقساطی دو خودروی کی ام سی J7 و کی ام سی A5 را آغاز کند.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی و اقساطی دو خودروی کی ام سی J7 و کی ام سی A5 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از روز شنبه هفته آینده آغاز نماید.

طرح ذیل از تاریخ شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه 1403 آغاز خواهد شد.

روش ثبت نام به صورت اینترنتی و زمان تحویل خودروها 60 روز کاری می باشد.

نام محصول قیمت

(تومان)

شرایط فروش

KMC A5 1/286/500/000 نقدی

KMC J7 1/342/300/000 اقساطی

از روز، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، فروش ۵ محصول شرکت مدیران خودرو شروع می‌شود. مدیران خودرو، که به عنوان شرکت صنایع خودروسازی مدیران نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروهای چینی است. این شرکت از سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیران خودرو، مونتاژ کننده برخی محصولات شرکت چینی چری اتومبیل است و این خودروها را تحت دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگوی خودروهای چری را به لوگوی اختصاصی خود تغییر داده است. همچنین، مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ برای عرضه خودروهای رده بالا، برند فونیکس را راه‌اندازی کرده است.

پیکاپ کی‌ام‌سی T8‌ با گیربکس دستی در طرح فروش اقساطی اردیبهشت ماه کرمان موتور به فروش گذاشته شده است. این طرح از روش چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز ۳۱ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد. برای ثبت‌نام می‌بایست به وب‌سایت فروش رسمی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ ۹۹۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ ۱۲۹,۲۰۱,۹۰۰ تومان صورت می‌گیرد.

در روش خرید T8 با اقساط ۲۴ ماهه نیز مشتری در ابتدا مبلغ ۹۹۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۸ عدد چک با فاصله سه‌ماهه، هر یک به مبلغ ۱۰۴,۳۵۴,۸۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود.

در روش سوم با اقساط 30 ماهه، مبلغ پیش‌پرداخت مشابه دو روش قبلی بوده و به ۱۰ عدد چک هر یک به ارزش ۸۰,۰۱۴,۶۰۰ تومان احتیاج است. در هر سه روش، نخستین چک می‌بایست در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ پاس شود. تنها به شرط تسویه نهایی، سند خودرو از رهن شرکت درمی‌آید.

در طرح فروش پیکاپ کی‌ام‌سی T8 ویژه نیمه دوم فروردین‌ماه، این خودرو پس از ۶۰ روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. اگرچه سود مشارکت و انصراف در این طرح تعریف نشده، ولی جریمه تأخیر به صورت ۳ درصد ماهیانه لحاظ شده است.

جدول شرایط فروش اقساطی جدید کی‌ام‌سی T8 با تحویل ۶۰ روزه و اقساط بلند مدت ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

خودرو جک J4

قیمت مصوب ۱,۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰تومان

مراحل پرداخت ۱۸ ماهه ۲۴ ماهه ۳۰ ماهه

پیش پرداخت حین ثبت نام ۹۹۷,۰۰۰,۰۰۰  تومان 

پرداخت‌های آتی ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۱۲۹,۲۰۱,۹۰۰ تومان ۸ فقره چک هر یک به مبلغ ۱۰۴,۳۵۴,۸۰۰ تومان ۱۰ فقره چک هر یک به مبلغ ۸۰,۰۱۴,۶۰۰تومان

مدل ۱۴۰۳

سررسید نخستین قسط ۱۵/ ۰۸/ ۱۴۰۳

سود مشارکت/ انصراف صفر درصد

جریمه تأخیر ۳ درصد ماهیانه

رنگبندی سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

شرایط اقساطی فروش فوری خودرو

قیمت مصوب 1,697,000,000تومان

مراحل پرداخت ۱۸ ماهه ۲۴ ماهه ۳0 ماهه

پیش پرداخت حین ثبت نام 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان

پرداخت‌های آتی 6 فقره چک هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان ۸ فقره چک هر یک به مبلغ 104,354,800 تومان ۱0 فقره چک هر یک به مبلغ 80,014,600تومان

مدل 1403

سررسید نخستین قسط 15/ 08/ ۱۴0۳

سود مشارکت/ انصراف صفر درصد

جریمه تأخیر ۳ درصد ماهیانه

رنگبندی سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت 2 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد.

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

ثبت نام فروش فوری خودروی جدید بهمن موتور یعنی فیدلیتی پرستیژ از امروز ۵ فروردین ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

قیمت ثبت نامی فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ به ترتیب ۱.۵۶ و ۱.۵۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

این ثبت نام البته ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه نوبت زمستان ۱۴۰۲ است.

حال ثبت نام هنوز شروع نشده پای حواله‌های فیدلیتی پرستیژ با قیمت های عجیب و غریب به آگهی ها باز شد.

قیمت حواله های فیدلیتی پرستیژ از حدود ۴۴۰ میلیون تومان شروع و تا نیم میلیارد تومان هم می‌رسد.

آنطور که به نظر می‌رسد ماجرای حواله فروشی خودرو همچنان در سال ۱۴۰۳ هم ادامه دارد.

پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

فیدلیتی پرستیژ در ۲ نسخه ۵ و ۷ صندلی با موتور ۱۰۶ لیتری TGDI، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور از جدید ترین محصولات بهمن موتور می باشد که ترکیب موتور پر قدرت و گیربکس دو کلاچه تر با سیستم های کنترل کشش (TCS) و پایداری ESC)) رانندگی لذت بخش و ایمنی را برای سرنشین فراهم می سازد.

همچنین این خودرو به سیستم های کمک رانندگی (ADAS) از جمله رادار تشخیص نقاط کور(BSD) ، سیستم هشدار تصادف از عقب (RLTA) و سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW) و کروز کنترل تطبیقی، مجهز می باشد.

امکاناتی از قبیل فرمان برقی (EPS)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و حرکت خودرو در سرازیری ((HDC، نمایش لحظه ای فشار باد تایرها ( TPMS)، ۶ کیسه هوا، صندلی برقی راننده و سرنشین مجهز به گرمکن و سرد کن، صندلی راننده مجهز به حافظه، تنظیم گودی کمر، تعویض دنده الکترونیکی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق به کمک پا از دیگر مشخصات این خودرو محسوب می شود.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.