۲ فوتی در برخورد تریلی و پراید در محور خواف به تایباد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 06:57
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خواف گفت: به دلیل برخورد تریلی و پراید در محور خواف به تایباد دو نفر جان خود را از دست دادند.

 حامد واسعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه تریلر در مسیر جاده خواف به تایباد به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: ساعت ۲۱ و ۴۲ دقیقه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت مبنی بر برخورد رخ به رخ تریلی با خودرو پراید واقع در کیلومتر ۱۸ محور خواف _ تایباد در نزدیکی روستای برآباد در تماس تلفنی، به مرکز EOC هلال‌احمر خراسان رضوی گزارش شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خواف افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم عملیاتی (آمبولانس و خودرو نجات) مستقر در پایگاه امداد و نجات سه راهی نشتیفان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر پس از انجام عملیات رهاسازی دو جان باخته که از سرنشینان خودروی پراید بودند، پیکرهای آنها را تحویل عوامل مربوطه دادند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.