اوسمار: با شانس خالی مثل آن دو تیم قهرمان نمی‌شویم!

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 15:50
اوسمار، سرمربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید هنوز پنج بازی مانده و تلاش می‌کنند که به صدر جدول برسند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار بزرگ با سپاهان علی‌رغم حمایت فوق العاده تماشاگرانش موفق به کسب پیروزی نشد و با تساوی بدون گل همچنان دوم باقی ماند. اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از بازی صحبت‌های جالبی در مورد شانس قهرمانی انجام داد. او همچنین گفت که در پنج بازی بعدی برای قهرمانی خواهند جنگید.

*جزئیات کوچک در این بازی نقش داشت

 اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم. همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

*پنج بازی دیگر باقی مانده است

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

*کاری به نتیجه بازی استقلال نداشتیم

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

*در فوتبال نمی‌شود گفت شانس تاثیر دارد

او در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگار که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش شانس صدرنشینی داشت و آن را از دست داد، عنوان کرد: یک مثل برزیلی به شما می‌گویم من اگر با شانس می‌خواستم یک چیز را به دست بیاورم دو تیم برزیلی سالوادور و ویتوریا به شانس اعتقاد دارند، هر سال یکی از آن‌ها قهرمان برزیل می‌شد و به نظرم در فوتبال نمی‌شود گفت که شانس تاثیر دارد. درست است با ۶بازی شانس بیشتر است ولی ۵ بازی داریم و سعی‌مان را می‌کنیم و می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

*بازیکنان در زمین تمام تلاش‌شان را کردند

او در مورد ناراحتی هواداران گفت: ما مثل طرفداران ناراحت هستیم چون با این برد به صدر جدول می‌رفتیم و الان بالا بودیم. می‌دانم که هواداران مثل ما ناراحتند اما هواداران واقعی پرسپولیس با قلب‌شان دیدند که بازیکنان در زمین تمام تلاش‌شان را کردند و تمام کارهای تاکتیکی و تمام چیزهایی که نیاز بود را در زمین گذاشتند تا به آن نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند‌. درست است که ناراحتند ولی طرفداران دیدند که هرکاری از دست‌شان برمی‌آمد انجام دادند تا به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند.

*بازیکنان کارشان را خوب انجام دادند

اوسمار در پاسخ به این موضوع که پرسپولیس در بازی‌های بزرگ مانند استقلال، تراکتور و سپاهان نتیجه نگرفته است و اینکه دلیل نوسان برخی بازیکنان مثل ترابی، رفیعی و … چیست، عنوان کرد: من به نظر شما احترام می‌گذارم ولی امروز سروش به لحاظ تاکتیکی خیلی به تیم کمک کرد. درباره ریتم بازی‌مان باید بگویم چون بازی‌ها فشرده است و با سفرها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آنطور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، به نظر من بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. ما با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود و بازیکنان کار خوبی داشتند.

*دو موقعیت ایجاد کردیم

از اوسمار پرسیده شد؛ وقتی بازی گره خورد به نظر پرسپولیس یک سوپرمن برای باز کردن گره نداشت و اگر در هفته‌های آینده این اتفاق بیفتد چه خواهد کرد که پاسخ داد: ما نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی را می‌سنجیم. ما می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم. در بازی بعدی با نساجی باید درباره نقاط قوت و ضعف آنها کار کنیم. همه شما از جزئیات بازی اطلاع دارید، ما در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

*پرسپولیس همیشه قهرمان!

اوسمار در پایان در پاسخ به این سؤال که «پنج بازی تا پایان لیگ باقی مانده است، آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود؟»، گفت: اگر به من باشد می‌گویم؛ پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.