حضور شرکت‌های صنعتی قشم در رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:17
مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه‌های اقتصاد دریاپایه جهت حضور فعال و نقش آفرینی در نخستین رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم خبر داد.

مرتضی صابری با بیان این مطلب، افزود: طی هفته‌های گذشته جلسات هماهنگی با حضور فعالان اقتصادی و شرکت‌های فعال در جزیره قشم برای برنامه‌ریزی جهت حضور در این رویداد بین‌المللی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰ شرکت فعال در منطقه آزاد قشم در حوزه اقتصاد دریامحور برای حضور در این رویداد اعلام امادگی کرده‌اند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید منطقه آزاد قشم؛ نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور قشم، فرصت مناسبی برای شرکت‌های صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم است تا برای فروش محصولات و تامین مواد اولیه و تجهزات تولید اقدام کنند.

صابری تصریح کرد: این رویداد با هدف ایجاد شناخت، برقراری ارتباط سازنده و موثر میان شرکت‌های دانش بنیان، تجاری و صنعتی در حوزه اقتصاد دریامحور برای نخستین بار در کشور در جزیره جهانی جهانی قشم برگزار می‌شود.

نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور با هدف بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.