معلمان سلامت معنوی و علمی جامعه را تامین می‌کنند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 21:33
فرماندار شهرستان شهریار گفت: فرهنگیان با تضمین سلامت امانت‌های جامعه، نقش بسیار تاثیرگذاری در تربیت نسل دارند و آهنگ رشد و تعالی جامعه را شتاب می‌بخشند.

علیرضا فاتحی نژاد در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان شهریار اظهار کرد: معلمان سلامت معنوی و علمی جامعه را تأمین می‌کنند و اگر جامعه‌ای قدردان معلمان خود نباشد به مرگ فضیلت ها و خوبی‌ها دچار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: خداوند نخستین معلمی است که هدایت کننده انبیاء و اولیاء بوده و همین موضوع نمایانگر نقش و جایگاه معلمان است. یکی از وظایف معلمان انسان سازی است. معلمی صرفا یک شغل و وظیفه نیست بلکه رسالت سنگین تربیت، آموزش و انسان سازی را بر عهده دارد.

فاتحی نژاد تصریح کرد: آهنگ رشد در کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، لذا باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به درستی به دانش آموزان و نسل جوان منتقل شود. همچنین باید تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های ۸ سال دفاع مقدس توسط معلمان به نسل جامعه انتقال یابد.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار معلمان بر رشد، پیشرفت و تعالی جامعه خاطر نشان کرد: با رشد علمی دانش آموزان شاهد پیشرفت و توسعه کشور و منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.