دمای هوا در استان مرکزی پنج درجه کاهش می‌یابد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:39
اراک- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در نقاط مختلف این استان با عبور سامانه بارشی در مناطق سردسیر به کمتر از پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی گفت: مطابق آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی فعلی طی امروز (دوشنبه) و فردا (سه‌شنبه) در برخی از ساعات موجب بارش و رگبار باران، احتمال رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و وزش باد است.

وی بیان کرد: سرعت وزش باد در ساعاتی از فردا سه‌شنبه و با شدت کمتر در روز چهارشنبه شدید، پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در نقاط مختلف این استان با عبور سامانه بارشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش می‌یابد و دما در مناطق سردسیر به کمتر از پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

مرادی گفت: بر این اساس، روز گذشته (یکشنبه) هشدار سطح زرد شماره ۶ اداره‌کل هواشناسی استان به دلیل ماهیت رگباری بخشی از فعالیت سامانه و احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال برخورد صاعقه و خسارت ناشی از تگرگ و وزش باد شدید، صادر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.