افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 16:37
نمایشگاه موزه عبرت ایران امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در شهرستان شیروان افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه، با اشاره به فسادهای مختلف در دوران پهلوی و مقایسه شرایط ایران پیش و پس از انقلاب، گفت: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت، فرصت خوبی برای تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و ظلم و ناکامی‌های رژیم ستمشاهی است.

محمدرضا حسین‌نژاد با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه موزه عبرت، به تصویر کشاندن ظلم و فساد دوران رژیم ستمشاهی برای نسل جوان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این مسیر پاسخگویی و روشنگری مسائل در تبیین موضوعات و شفاف‌سازی آنها نقش ارزشمندی دارد.

وی بیان کرد: موزه عبرت می‌تواند برشی اجمالی از ظلم رژیم ستمشاهی را نشان دهد و اعلام کند که ملت ایران با همدلی توانست در مقابله با طاغوت و فرعون زمان خود، صبورانه، با افتخار و عزتمند پیروز شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: زمانی که مردم ایران فهمیدند سران طاغوت و شاهان هیچ نیستند و نوکر آمریکا هستند، در مقابل آنها به پا خاستند و به روشنگری پرداختند و شکنجه‌های بسیاری دیدند. امیدوارم نمایشگاه موزه عبرت مورد استقبال مردم واقع شود و بویژه حضور قشر جوان را در این نمایشگاه داشته باشیم تا ترویجی برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.

وی به وضعیت اسفبار دوران رژیم پهلوی و عمق فاجعه این دوران اشاره کرد و گفت: وقایع این دوران باید برای مردم بازگو شود و با ترسیم گذشته باید بدانیم که تاوان‌های داده‌شده برای چه چیزی بوده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد دینی مطابق با ارزش‌های دینی و حمایت مردم و با راهبری رهبری دینی، بصیر، دانا و آگاه مورد ارزش است، افزود: پیشرفت‌های کشور باید برای نسل جوان تشریح شود، امروز ایران به دستاوردهای بسیاری در جهان رسیده و این بیانگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و خیلی‌ها می‌خواهند این مهم را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.