منتخبین مردم رقابت بعد از انتخابات را تبدیل به رفاقت کنند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 15:58
بیله‌سوار - امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: منتخبین مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت بعد از انتخابات را در راستای رفع مشکلات و محرومیت‌ها تبدیل به رفاقت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار با تقدیر و تشکر از تمام نهادهای دخیل در انتخابات مرحله دوم اظهار کرد: به همه طرفداران کاندیدها توصیه می‌کنیم که رقابت بعد از انتخابات را در راستای رفع مشکلات و محرومیت‌ها تبدیل به رفاقت کنند و ضمن رعایت اخلاق انتخابات به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

وی افزود: از منتخب مردم تقاضا داریم که روال بعضی از نمایندگان قبلی را تکرار نکنند و به فکر منافع مردم، منطقه، نظام و انقلاب باشند و این فرصتی را که نظام و انقلاب به عنوان امانت به مدت چهار سال در اختیار نماینده قرار داده را به نحو احسن مدیریت کنند و تمام تلاش و توان خویش را برای رفع این مشکلات و محرومیت‌ها به کار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه از خطبه‌های فنی و عالی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دفاع از حق آبه مغان کمال تقدیر و تشکر بجا آورد و ادامه داد: از دولت مردمی و وزیر نیرو می‌خواهیم که به مطالبات نماینده خبرگان رهبری در استان توجه اساسی و نتیجه محور داشته باشند و این استان محروم را در تحت سلطه استان مجاور قرار ندهند.

حجت‌الاسلام عزیزی مقصر اصلی وضعیت موجود منطقه مغان را سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: این سازمان به عنوان متولی اصلی کشاورزان در پیگیری حق آبه کشاورزان کمترین اقدام را داشته و در سال جهش تولید و برای سومین بار پیاپی کشت دوم در منطقه ممنوع اعلام کرده است در حالی که هم اکنون آورده سد ارس ۱۰۰ درصد بوده و از کاشت محصول مثل گذشته از هزاران هکتار به عنوان کشت دوم ممانعت می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان باید پرسید که چرا کشاورزانی که چندین سال به عنوان بهره بردار اصلی، کشت دوم داشتند هم اکنون مانع این کشت شده‌اند؟ مشکل اصلی از کجاست؟ هزاران هکتار محصولات باغی از سد ارس تا انتهای بیله‌سوار در این چندسال اخیر یکی از مهمترین محصولات این شهرستان است در حالی که از کاشت محصولات استراتژیک محروم هستند.

توسعه گمرک در سایه مدیریت چندین ساله تضعیف شده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار به کوتاهی پایانه در توسعه گمرک بیله‌سوار مرزی اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه در سایه مدیریت چندین ساله گمرک تضعیف شده است و نبود سامانه برای پارک گمرک بیله سوار، نبود تیر پارک سه گانه (صادرات، مواد سوخت، ترانزیت)، نبود پایانه صادراتی و عدم نوبت دهی صادرات از مبدا و تأخیر در راه اندازی تیر پارک ۲۰ هکتاری از جمله این ضعف مدیریتی است.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه متأسفانه بارها از این تریبون مقدس تذکر داده شده ولی متأسفانه کمترین توجهی از سوی استان و شهرستان نشده و هم اکنون این وضعیت ادامه دارد، اضافه کرد: بیشترین بی نظمی‌ها و تخلف و اذیت کامیون‌ها ناشی از این ضعف هستند که نتیجه آن هجوم کامیون به خارج از محوطه باعث ترافیک و موضوعات حاشیه ساز شده است.

وی در پایان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها روز دختر را گرامی داشت و خواستار توجه بیشتر و علمی تر به جامعه بانوان به ویژه دختران نجیب غیور این مرز و بوم شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.