آتش‌ سوزی در مترو تهران

عصر ایران یکشنبه 13 اسفند 1402 - 20:40
هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها متوقف شده است.
مدیر روابط عمومی مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی و بی برقی خط یک مترو، حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.
 
هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها متوقف شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه سرویس دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا ۱۵خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می‌شود افزود: سرویس دهی در بخش جنوبی نیز حد فاصل ایستگاه‌های علی آباد تا کهریزک در حال انجام است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.