تغییر چهره رابعه اسکویی بعد از 50 کیلو کاهش وزن | عکس سیندرلایی رابعه اسکویی همه را حیرت زده کرد

نشان آنلاین پنج شنبه 16 آذر 1402 - 18:11
انتشار این عکس از رابعه اسکویی بعد از کاهش وزن شدید و میکاپ عروسکی با واکنش های جالبی مواجه شده است.
به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون در 1 مهر 1345 دیده به جهان گشود. مادر رابعه اسکویی اهل کرمان و پدرش اهل گیلان است. چند سال گذشته رابعه اسکویی به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه جم تی وی مشغول به فعالیت شد. اما با گذشت چندی رابعه اسکویی از کرده خود پشیمان شد و با اظهار ندامت به ایران بازگشت.

عکس رابعه اسکویی بعد از لاغری و با آرایش خاص

رابعه اسکویی که چندین سال است از اضافه وزن شدید رنج می برد بتازگی عکسی از خود منتشر کرده است که کاهش وزن و تغییر چهره اش مخاطبین را حسابی شوکه کرده است.

رابعه اسکویی

ماجرای ازدواج و همسر رابعه اسکویی

رابعه اسکویی از بازیگران مجرد است و خبری درباره همسر و ازدواج او تاکنون منتشر نشده است.

دلیل اضافه وزن و چاقی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی از دوران کودکی اش چاق بوده که به خاطر فاصله سنی 10 ماهه با برادرش خانواده از ضعیف شدن وی نگران بودند و درنتیجه بیش از حد معمول تغذیه می شد. این بازیگر مشهور کشورمان به خوردن چای، گوشت، پنیر، برنج و ماکارونی علاقه وافری دارد و به گفته خودش در گذشته خوردن برایش یک نقطه امن بود و ازطریق آن احساس آرامش می کرد. یکی از دلایل چاقی اسکویی به غیر از بی ارادگی اش به نخوردن غذا  ریزه خواری شدید او بود؛ برای نمونه عاشق خشکبار مثل تخمه بود و روزی که در خانه مقداری تخمه وجود داشت باید تا آخرش را می خورد.

زمانی که بازیگر شد مردم او را با همان فیزیک چاق پذیرفتند و به همین دلیل مانند دوران نوجوانی اش زیاد به لاغر شدن فکر نمی کرد اما بعدها از چاق بودنش خسته شد و تصمیم گرفت که تغییر کند و اندامی کاملا متفاوت را برای خودش بسازد.

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی رژیم لاغری نگرفت اما به نوعی روش تغذیه سالم برای سم‌زدایی رو آورد که به خام‌گیاهخواری معروف است. این رژیم، دوره‌ای 40 روزه دارد که به آن چله گرفتن می‌گویند. در این رژیم غذایی فقط از دانه‌ها و گیاهان خام مانند انواع میوه، سبزیجات و مغزدانه‌ها همچون گردو، فندق و پسته و نیز شکر، نمک و پروتئین حیوانی استفاده می شود. در این سبک غذایی هیچ یک از مواد خوراکی نباید آتش دیده باشند و روی حرارت قرار گیرند. او در بین مواد خوراکی که علاقه زیادی به آنها دارد بیشتر از همه دلش برای خوردن پنیر تنگ شده است. در این رژیم لبنیات هم مصرف نمی‌شود چون باید شیر حرارت داده شود تا به ماست، دوغ یا پنیر تبدیل شود.

ماجرای مهاجرت رابعه اسکویی از ایران به شبکه جم

رابعه اسکویی در تاریخ 13 دی 1394 به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه جم تی وی حضور یافت. این موضوع از مهم ترین حواشی زندگی هنری این بازیگر کشورمان بود. درواقع رابعه اسکویی به همراه حمع کثیری از بازیگران زن و مرد سینمای ایران مانند چکامه چمن ماه ، صدف طاهریان ، معنی کسرایی و رامسین کبریتی به درخواست مهدی مظلومی، کارگردان معروف به ترکیه رفت تا در سریال های این کارگردان بازی کنند. حضور رابعه اسکویی در شبکه جم تی وی و کشف حجاب او در رسانه ها پیچید. او پس از چند تجربه ناموفق در شبکه جم از بازیگری فاصله گرفت و در ترکیه در یک شرکت طراحی داخلی به فعالیت پرداخت.

رابعه اسکویی

دلیل بازگشت رابعه اسکویی به ایران

رابعه اسکویی پس از حضور ناموفق در ترکیه تصمیم گرفت که به کشور برگردد و در صفحه شخصی اینستاگرامش از مهاجرت زودهنگام خود ابراز پشیمانی کرد و علت بازگشتش را به ایران عشق و علاقه به وطن و مردم اعلام کرد. او در تاریخ 4 بهمن 1396 پس از 8 ماه که از ترور سعید کریمیان، موسس شبکه جم گذشت با انتشار متنی در اینستاگرام تایید کرد که در راه بازگشت به ایران است. درواقع اقامت رابعه اسکویی در کشور همسایه دوام نداشت و او خیلی زود به وطن بازگشت.

او با حضور در حرم حضرت معصومه و انتشار یک پست اینستاگرامی خبر بازگشت خود را اینگونه اعلام کرد: «من برگشتم… ایرانم…اومدم… اینجام، همین‌جا… یه وقت‌هایی یه چیزایی هست که گفتنش محاله، نه که نخوای بگی، نه…می‌خوای… حتی واژه هم براش داری…ولی نمی‌شه، به زبون میاد ولی به گوش هیچ‌کس نمیاد… دلتنگی، خونه، دوست، فامیل، رفیق، صدا، هوا، خاک… خاک… خاک… وطن…! من اینجام، تهرانم… برگشتم به عشق این خاک، به عشق مردم…رفتم به خیال هوای تازه و روزای بهتر، رفتم که نباشم… که زندگی کنم…دیدم اما نمی‌شه… هرجا میرم باز اینجام، دلم، جونم، نفس… نفس… نفسم اینجا بود… بی‌تاب بر گشتن، بی‌قراره بودن…. بودن با مردمم…

رابعه اسکویی

دلم زیارت خواست، چشمی سبک کنم به چار قطره اشک پای ضریح، عطر گلاب، وقت اذان، حضرت عشق… من اینجام… برگشتم… ایرانم… همینجا… تهران…هوامو دارن، پام رو زمینه، دوستم دارن این مردمی که عشق و روح و نفس و دلیل برگشتنم به خونه ن … یقین کردم و برگشتم…اینجام…پام رو زمینه، خونه م همین‌جاست، هوامو دارن…خدایا به خاطر راهی که پیش پام گذاشتی تا برگردم، آدمایی که منو درک کنن، کمک کنن اینجا باشم ازت سپاسگزارم…الهی قربونت برم… خداوند بخشنده‌ی مهربان… شیشه را در بغل سنگ سپردم به خودت… دستم به دعا و چشمم پره اشک… خدایا دوستت دارم…سلام ایران من…. سلام مردم من…سلام زندگی…سلام…. سلام…سلام…»

منبع: نشان 24 / رکنا

منبع خبر "نشان آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.