وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است

سه شنبه 28 فروردین 1403 - 13:36
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درخشش ارتش مکتبی با همراهی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه با سپاه پاسداران، منجر به تولید قدرتی برای کشور شده است که برای ایران افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ؛ فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.