به مناسبت روز مادر: نام بازیکنان سری A عوض می‌شود!

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 21:29
چند باشگاه سری A در بازی‌های هفته پیش رو، با تغییر نام پشت پیراهن بازیکنان، روز مادر را گرامی می‌دارند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های میلان، کالیاری، جنوا، لچه، تورینو، ورونا و اودینزه در بازی‌های هفته پیش رو با تغییر نام پشت لباس بازیکنان، روز مادر را جشن خواهند گرفت.

در این تغییر نام خانوادگی پشت لباس که همان نام خانوادگی پدر آنهاست به نام خانوادگی مادر تغییر می‌کند. به‌عنوان مثال رافائل لیائو و اولیویه ژیرو با نام‌های ویویان و کنسیسائو در پشت پیراهن‌شان به زمین می‌روند.

این تغییر فقط برای روز مادر نیست، زیرا سالگرد تغییر در قوانین ایتالیاست که توسط دادگاه قانون اساسی در آوریل ۲۰۲۲ تصمیم گرفته شد که دیگر به‌طور خودکار نام خانوادگی نوزاد از نام خانوادگی پدر گرفته نمی‌شود و والدین باید تصمیم بگیرند که فرزنده متولدشده نام خانوادگی کدام یک را خواهد گرفت.

جورجو فورلانی، مدیر عامل میلان، در این مورد گفت:«ما از این ابتکار که در مناسبت خاصی مانند روز مادر برای افزایش آگاهی عمومی درباره انتخاب نام خانوادگی مادر برای فرزند انجام می‌شود، خوشحالیم. ما افتخار می‌کنیم که در کنار باشگاه‌های دیگر بخشی از این طرح هستیم.»

2020382

سایر باشگاه‌های سری A نیز امیدوار بودند که بخشی از این پروژه باشند، اما به گفته اسکای اسپورت ایتالیا، این موضوع آنقدر دیر توسط سازمان لیگ اعلام شد که آنها وقتی برای سازماندهی این طرح نداشتند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.