هیجان صعود به فینال: زبان بلینگام بند آمد!

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 11:06
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، به سختی توانست پس از بازی با خبرنگاران صحبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان بایرن مونیخ بود و توانست با کسب پیروزی 1-2 برابر این تیم بار دیگر راهی بازی فینال این مسابقات شود.

بلینگام در این بازی هم موفق به گلزنی برای رئال مادرید نشد، اما یکی از بازیکنان خوب و موثر این تیم بود که نقش مهمی را در ترکیب منتخب کارلو آنچلوتی ایفا کرد و حالا در اولین فصل حضورش در زمین با پیراهن رئال توانسته است جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد و در یک قدمی فتح لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

2019877

این ستاره انگلیسی که پس از پایان این بازی بسیار هیجان‌زده و خوشحال به نظر می‌رسید، در گفتگو با CBS Sports اظهار داشت: «من نمی‌دانم چرا آنها من را برای انجام مصاحبه فرستادند چون اصلا حرفی ندارم که بزنم و هیچ کلمه‌ای برایم باقی نمانده است.

بهترین بخش این حجم از حرفه‌ای بودن بازیکنان این است که در چنین شب‌هایی این رفتار حرفه‌ای جواب می‌دهد. خوسلو وارد زمین شد اما طوری بود که انگار در تمام طول بازی در زمین حاضر بوده است و آماده بود که از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد برای باز کردن دروازه حریف استفاده کند و همین اتفاق هم رخ داد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.