اجرای ۲۱۰ برنامه زیر سایه خورشید طی دهه کرامت در مازندران

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:54
مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران گفت: در دهه کرامت مازندران میزبان دو کاروان رضوی خواهد بود بیش از ۲۱۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

پیروز شمشیربند۱۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران از میزبانی مازندران در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خبر داد.

وی افزود: اهداف برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ترویج سبک زندگی رضوی، فرهنگ زیارت از راه دور، بسط نشاط دینی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سراسر استان است.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، خاطرنشان کرد: استان مازندارن از ۲۰ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت، میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی خواهد بود.

شمشیربند با بیان اینکه سراسر استان از رامسر گرفته تا گلوگاه، میزبان این دو کاروان خواهند بود، یادآور شد: بیش از ۲۱۰ برنامه طی حضور این دو کاروان در استان، اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها شامل حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، حضور در جشن‌های دهه هشتادی‌ها در مدارس؛ دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در مراکز درمانی، حضور در مراکز نظامی، ندامتگاه‌ها و در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی خواهد بود.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید مازندران، متذکر شد: این جشن‌ها با همکاری دفاتر کانون‌های خادم‌یاری رضوی شهرستان‌ها و توسط شبکه جوانان رضوی استان و تشکل‌های مردمی اعم از موسسات فرهنگی و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

شمشیربند یادآور شد: «ما با شما سربلندیم» شعار امسال دهه کرامت است و بیش از ۶۵ مجموعه مردمی در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.