آقایی‌پور و یک گل زیبای دیگر در اصفهان

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 20:06
تیم فوتبال سپاهان در اواسط نیمه دوم به طرز عجیبی گل تساوی را از استقلال خوزستان دریافت کرد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که سپاهان بو برتری کامل در نیمه دوم چندین موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرده بود، در نهایت اسیر ضدحملات سریع حریف شد و با توجه به اشتباه میلاد زکی‌پور در دفع توپ، این توپ در مقابل جواد آقایی‌پور افتاد تا این بازیکن با حالتی آکروباتیک دروازه پیام نیازمند را فرو بریزد و گلر ملی‌پوش سپاهانی‌ها هم مثل علیرضا بیرانوند در قائمشهر امروز بر مدار کلین شیت نباشد.

سپاهان در لحظه دریافت این گل حسرت توپی را می‌خورد که کاوه رضایی در شرایط تک به تک کامل از دست داد تا تیمش نتواند برتری خود را در اصفهان دو برابر کند.

ویدئو: 331998

این دومین مسابقه این فصل است که آقایی‌پور در آن در اصفهان موفق به گلزنی می‌شود. بازیکن شمالی استقلال خوزستان در بازی ذوب‌آهن نیز روی شوت از راه دور تماشایی دروازه تیم محمد ربیعی را باز کرده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.