آتالانتا، حریف لورکوزن در فینال لیگ اروپا

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 00:56
تیم آتالانتا با پیروزی سه بر صفر برابر مارسی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های آتالانتا و مارسی در‌ مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در شرایطی به میزبانی آتالانتا برگزار شد که دیدار رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده بود.

این مسابقه تا دقیقه ۳۰ با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که در این دقیقه آدمولا لوکمن که در دیدار رفت نیز تک گل آتالانتا را به ثمر رسانده بود، گل اول را وارد دروازه حریف کند و نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

در دقیقه ۵۲ مسابقه ماتئو روگری موفق شد دومین گل آتالانتا را به ثمر برساند. بازی تا دقایق پایانی با نتیجه ۲-۰ دنبال می‌شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد، بلال توره که در دقیقه ۷۷ به جای لوکمن وارد بازی شده بود، در دقیقه ۹۰+۴ گل سوم تیمش را وارد دروازه مارسی کرد.

به این ترتیب آتالانتا موفق شد در مجموع با نتیجه ۴-۱ از سد مارسی عبور کند و به فینال لیگ اروپا برسد. شاگردان جان پیرو گاسپرینی حالا باید خود را برای دیدار حساس برابر بایرلورکوزن در فینال رقابت‌ها آماده کند.

2020141

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.