آغاز ناپایداری جوی در زنجان از عصر امروز

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 08:50
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: شرایط جوی استان از عصر امروز با رشد ابرها ناپایدار می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، افزود: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می شود.

وی با اشاره به اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها چندان نخواهد بود، تصریح کرد:‌ در این ایام احتمال رگبارهای پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

رحمن‌نیا ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابرها دما کاهش نسبی می‌یابد و روزهای خنک‌تری را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.