پس از واکنش منفی هواداران سپاهان؛/ نورافکن و اصلاح استوری جنجالی علیه پرسپولیس!

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 21:26
امید نورافکن با توجه به هجمه هواداران سپاهان اقدام به اصلاح توضیحات پستی کرد که شب گذشته پس از تساوی برابر پرسپولیس منتشر کرده بود.

به گزارش ورزش‌سه ، بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه در میکسدزون که نورافکن درباره متن منتشر شده‌ در صفحه شخصی‌اش توضیح داد، این بازیکن بلافاصله پس از پایان مسابقه پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از نرسیدن پرسپولیس به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد تا هم خشم هواداران خودی و هم خشم هواداران قسمت سرخ پایتخت را به جان بخرد.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دست‌های ناپاک. تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم، چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان.»

2017525

نورافکن اما پس از اینکه با واکنش منفی هواداران سپاهان مواجه شد بلافاصله بخشی از استوری خود را به این شکل اصلاح کرد:« تیم ما لیاقت قهرمانی را داشت و باید هم قهرمان لیگ می‌شد. امان از دست‌های ناپاک.» 

بخش اصلاح شده بدون اشاره به خوشحالی از توقف پرسپولیس نوشته شده است:«تا آخرین بازی لیگ برتر و جام حذفی با تعهد و قدرت می‌جنگیم برای باشگاه سپاهان. به امید روزهای بهتر برای سپاهان.»

2017526
استوری اصلاح شده نورافکن با پاک کردن بخش مربوط به خوشحالی بابت توقف پرسپولیس.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.