قاتل فراری جوان محلاتی به آخر خط رسید

چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 19:50
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی گفت: قاتل فراری جوان محلاتی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ «کامیار چهری» افزود: در نخستین روزهای فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

خبر مرتبط
فوری/ توماج صالحی به اعدام محکوم شد

اقتصادنیوز: حکم بدومی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی بیان کرد: در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.

سرهنگ چهری گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.

وی افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ چهری ادامه داد: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد و با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.