پرسپولیسی‌ها، جواب کُری‌خوانی بازیکن سپاهان را دادند

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 11:40
امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان در آستانه مسابقه حساس با پرسپولیس یک استوری عجیب را منتشر کرده است که با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد.

برترین‌ها: امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان در آستانه مسابقه حساس با پرسپولیس یک استوری عجیب را منتشر کرده است که با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد.

پرسپولیسی‌ها، جواب کُری‌خوانی بازیکن سپاهان را دادند

کاربر سپهر با تمسخر امید نورافکن نوشت: اوج فوتبال نورافکن فقط لحظه پرکردن به موقع آفساید و‌ تقدیم یک جام قهرمانی خوشگل به پرسپولیس.

پرسپولیسی‌ها، جواب کُری‌خوانی بازیکن سپاهان را دادند

کاربر میلاد هم در واکنش به کری خوانی بازیکن سپاهان نوشت: خیلی دلم میخواد ببینم همین نورافکن جلوی باباش و کل خانواده‌ی پدریش که پرسپولیسی هستن همین کارها را میکنه؟

کاربر قلب سرخ اینگونه واکنش نشان داد: بازیکنی که با پر کردن آفساید ، مسبب  گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ شد( گل سهیل فداکار به سپاهان) باید هم برای پاک کردن خودش، خارج از زمین کری بخونه.

کاربر فرزین هم با کنایه به استقلالی بودن نورافکن نوشت: این همون آقایی هست که فینال جام حذفی از گل تساوی استقلال داشت خودشو جر میداد تو استادیوم ...میلیاردی مایه میگیره از سپاهان غیرتش واسه استقلال تو استادیومه .... به قیافت نمیخوره این حرفها پسر.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.