انتخابات مشهد و کلات توسط ۲۳ راهبر در اتاق شیشه‌ای رصد می شود

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:15
مشهد- رییس اتاق وضعیت ستاد انتخابات شهرستان مشهد و کلات گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مشهد و کلات توسط ۲۳ راهبر در اتاق شیشه‌ای رصد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد صادقی ظهر جمعه در محل فرمانداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اتاق وضعیت تشکیل شده است که همانند یک اتاق شیشه‌ای انتخابات را می‌توانیم رصد کنیم، است و از طریق راهبرانمان به صورت آنلاین با تمامی شعب در ارتباط هستیم.

رئیس اتاق وضعیت ستاد انتخابات شهرستان مشهد و کلات بیان کرد: اتاق وضعیت در روز قبل انتخابات با دستور کارهایی که تعیین شده بود شامل چیدمان، اعضا و امکانات شعبه را رصد کردیم و از ساعت ۵ صبح امروز که اقلام انتخاباتی توزیع شده اند، وضعیت صندوق‌ها و مخازن را بررسی کردیم.

وی افزود: در اتاق وضعیت مناطق شهری به ۲۳ قسمت تقسیم شده اند و ۲۳ راهبر با همه صندوق‌ها در ارتباط هستند.

صادقی گفت: صبح امروز که دستور رأی گیری توسط فرماندار مشهد اعلام شد، تمامی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی فعال شدند و اگر مشکلی در سیستم‌ها مشاهده شد، از طریق بخش آی تی برطرف شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.