استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 10:48
بوشهر - مردم مومن و ولایتمدار استان بوشهر در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) با آیین‌های ویژه‌ای به سوگ نشستند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

استان بوشهر در عزای امام  جعفر صادق (ع)  به سوگ نشست

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

استان بوشهر در عزای امام  جعفر صادق (ع)  به سوگ نشست

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.