فجر سپاسی ۳-خیبر خرم آباد صفر/ لیگ یک/ شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 20:17
در حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فجر سپاسی موفق شد یک برد شیرین و ارزشمند را مقابل صدرنشین به دست بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول دو تیم مدعی فجر سپاسی و خیبر خرم آباد در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مهم و تاثیرگذار در جدول با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده خاتمه یافت.

در این دیدار فجر سپاسی با انجام یک بازی خوب و منطقی در هر دو نیمه موفق به گلزنی شد و به خوبی از دروازه خود حراست کرد تا سه امتیاز شیرین را همراه با برد پرگل به دست بیاورد.

سعید زارع در دقیقه ۳۵ مهدی شریفی در دقیقه ۴۵ و عرفان پور افراز در دقیقه ۸۱ گل‌های فجر سپاسی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

خیبر که از چند هفته قبل خود را از سایر مدعیان جدا کرده و در صدر جدول قرار گرفته بود با شکست امروز مقابل فجر سپاسی، نه تنها امیدهای شیرازی‌ها را به صعود به لیگ برتر بیشتر کرد که خودش هم حالا خطر را احساس می‌کند.

با نتیجه‌ای که در مسابقه حساس عصرپنجشنبه به دست آمد، فجرسپاسی ۵۸ امتیازی شد و به صدر جدول امتیازش را بسیار نزدیک کرد. خیبر نیز با ۶۴ امتیاز همچنان صدرنشین است اما اختلاف امتیازی‌اش با چادر ملو به ۴ رسیده و با فجرسپاسی تنها ۶ امتیاز فاصله دارد.

با این تفاسیر رقابت در صدر جدول لیگ دسته اول در هفته‌های پایانی جذاب‌تر دنبال می‌شود و باید دید این رقابت در نهایت منجر به صعود کدام تیم‌ها به لیگ برتر خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.