پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 13:27
پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه، با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان قروه تشییع شد.

مردم شهیدپرور شهرستان قروه امروز یکشنبه (۱۶اردیبشهت) با استقبال از پیکر این شهید والا مقام در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قروه تجمع و خاواده داغدار وی را از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی همراهی کردند.

در این آئین که تعدادی از مسئولان استان کردستان از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، فرمانده انتظامی استان کردستان، فرماندار قروه، فرماندار بانه و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

خداوند با شهادت اجر شهید «جلال اعتماد» را داد

حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه قروه امروز در آئین تشییع این شهید والامقام کردستان را سرزمین مجاهدات های خاموش و سرزمین شهدا دانست و اظهار کرد که زمانی‌که پیشمرگان مسلمان کرد در برابر گروهک‌ها و نظام سلطه ایستادند باب شهادت در این استان آغاز شد. اظهار کرد: شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است که در برابر دشمنان مقاومت کرد و خداوند اجر او را با شهادت داد.

وی افزود: خداوند نعمت دین اسلام، ایستادگی در مقابل ظلم و ظالمان و نظام سلطه را به ما ارزانی داشته است و مردمی مقاوم و همیشه در صحنه داریم که باید شاکر خداوند باشیم.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه امروز بعد از ۴۵ سال هنوز می‌بینیم که در میان فرزندان این مرز و بوم فرهنگ ایثار و شهادت جاری است، ادامه داد: کردستان سرزمین ایستادگی است گرچه از ظلم دشمنان و ضدانقلاب زخم دیده اما کمر خم نکرده است و امروز مردم قروه و شهر دزج میزبان شهید گلگون کفن دیگری هستند.

امام جمعه قروه گفت: گروهک‌های ضد انقلاب باید بدانند که اسرائیل و آمریکا به عنوان کارفرمای آنها در حال جان دادن است و اسرائیل به برکت خون شهدا با دستان مردم ذبح خواهد شد.

 انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.