پژوهش‌های دانش بنیان در شرکت تاسیسات دریایی کلید خورد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 16:35
مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی با دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.

حسین شیوا، مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، در جریان امضای این تفاهم نامه‌ها اظهار داشت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت‌های بومی، حضوری فعال‌تر در پروژه‌های برون مرزی خواهیم داشت.

شیوا اضافه کرد: کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت تشکیل شده است و این کمیته با همراهی دانشگاه‌های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می‌آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و زیرساخت‌های کارآمد شرکت‌هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری‌های جهانی، نقش تأثیرگذار خود را ایفا نمائیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه‌ها، این تفاهم نامه را با شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی امضا کردند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.