آیا قیمت شیبا اینو به یک سنت می‌رسد؟

دوشنبه 27 فروردین 1403 - 11:28
آیا شیبا اینو به یک سنت می‌رسد؟ در ادامه نگاهی به تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های منتشر شده درباره آینده قیمتی شیبا و زمان رسیدن به یک سنت، داشته باشید. The post آیا قیمت شیبا اینو به یک سنت می‌رسد؟ appeared first on ارزدیجیتال.

یک سنتی شدن قیمت شیبا اینو رویای بیش از یک میلیون سرمایه‌گذار این میم کوین است. اکثر دارندگان شیبا می‌خواهند که توکن‌شان از نقطه عطف ۰.۰۱ دلار عبور کند تا بتوانند به میلیونر تبدیل شوند؛ اما مطمئناً وزی که شیبا به مرز ۰.۰۱ دلار برسد، فروش آن به قدری زیاد خواهد بود که ممکن است این توکن در تمام پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال از کار بیفتد!

بیشتر بخوانید: شیبا اینو چیست؟ آموزش خرید و سرمایه‌گذاری

بنابراین چه زمانی قیمت شیبا اینو به مرز یک سنت می‌رسد و سرمایه‌گذاران امروزی خود را به مولتی میلیونر تبدیل می‌کند؟ در ادامه، مسیر زمانی را بررسی می‌کنیم که می‌تواند منجر به رسیدن شیبا اینو به مرز ۰.۰۱ دلار و بالاتر از آن شود.

شیبا اینو یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار
شیبا اینو یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار

آیا رویای یک سنتی شدن شیبا اینو به واقعیت تبدیل می‌شود؟

رویای یک سنتی‌‌شدن قیمت شیبا اینو تنها پس از سوزاندن تریلیون‌ها توکن شیبا و ارسال به کیف پول‌های مرده می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. اگر این اتفاق نیفتد، رویای یک سنتی ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود و سرمایه‌گذاران در نهایت کیسه‌های بی‌ارزشی از توکن‌ها را در دست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: میم کوین (Meme Coin) چیست؟ آیا یک شوخی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

متأسفانه، هیچ شرکت تحلیلی پیش‌بینی قیمت و جدول زمانی برای شیبا اینو جهت رسیدن به نقطه عطف ۰.۰۱ دلار را پیش‌بینی نکرده است. بالاترین قیمتی که آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، هدف قیمت ۰.۰۰۰۱ دلار است و آن هم پس از رسیدن به سال ۲۰۳۰ و سوزانده‌شدن میزان زیادی از این میم کوین رخ خواهد داد. حتی شرکت‌های تحلیلی پیشرو نیز درباره اینکه چه زمانی شیبا می‌تواند به مرز یک سنت برسد، بی‌اطلاع هستند و چنین پیش‌بینی‌هایی نکرده‌اند.

سگ شیبا اینو

تنها چیزی که می‌تواند به این سؤال میلیون دلاری پاسخ دهد که چه زمانی شیبا اینو به یک سنت برسد، «زمان» است. بله، فقط زمان می‌تواند قطعی پاسخ دهد که آیا شیبا به ۰.۰۱ دلار می‌رسد یا خیر. ممکن است ماه‌ها، سال‌ها یا حتی دهه‌ها نیاز باشد تا پاسخ آن فاش شود و ما باید منتظر و مشغول تماشای توسعه آن باشیم. تا آن زمان، به‌نظر خیلی دور از ذهن است که پیش بینی‌های قیمتی را باور کنیم که ادعا می‌کنند قیمت توکن شیبا اینو به ۰.۰۱ دلار خواهد رسید.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.