صادقی: من نفر سوم استقلال هستم/ اگر پیشنهاد بدهند به آکادمی می‌روم

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 23:25
بازیکن پیشین استقلال به شایعه حضورش در آکادمی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین صادقی، پس از دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: خیلی خوشحالم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شدیم. امیدوارم بچه‌ها در این ۴ هفته باقی مانده تمرکز لازم را داشته باشند. من این بازی را که دیدیم یاد تیم آقای قلعه‌نویی در ۱۵ سال پیش افتادم که تا دقیقه ۹۰ برای گلزنی و امتیاز گرفتن می‌جنگیدیم و حس خوبی برایم داشت.

او ادامه داد: این بازی خیلی خوب و تاکتیکی از سوی تیم جواد نکونام بود. بازیکنان خیلی خوب تلاش کردند و به اهدافشان رسیدند. در نیمه اول روی اشتباه، گل دریافت شد و استقلال نیمه اول را از دست داد ولی در نیمه دوم به بازی برگشت.

بازیکن پیشین استقلال درباره احضارش به کمیته اخلاق هم گفت: موضوع حل می‌شود و دوست ندارم به جراید کشیده شود. البته مشکلش در جراید نیست. در کمیته اخلاق حضور پیدا کردم و صحبت کردیم، ان‌شاءالله حل می‌شود.

او در واکنش به اینکه حضور فعالی در کنار باشگاه استقلال دارد گفت: من نفر سوم این باشگاه هستم؛ هم در سن، هم تجربه و هم زمان حضور. اگر قرار باشد من از تیمم حمایت نکنم چه می‌شود؟ من ۷-۶ سال است که از فوتبال خداحافظی کردم و عین ۷ سال در کتار باشگاهم بوده‌ام. کسانی که تریبون نداشتند، متاسفانه به فکر استقلال نبودند یا جایگاه نداشتند. من در این ۷ سال کنار تیمم بودند و وظیفه‌ام است که اول به عنوان هوادار و سپس به عنوان پیشکسوت کنار تیم باشم و اگر کمکی می‌توانم، انجام دهم. در تمرین که هیچ، در همه جا حضور پیدا می‌کنم. من از کیان باشگاهم دفاع می‌کنم چون مردم حق‌شان کسب جام است‌.

صادقی در پاسخ به ان سوال که «آیا قرار است در آکادمی استقلال فعالیت کنید؟» گفت: سوال بعدی! مگر آکادمی مدیر دارد؟ اگر به من پیشنهاد دهند به دیده منت، حتما قبول می‌کنم. از باشگاه خبر ندارم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.