تحول و سه امتیاز امیدبخش با تغییرات فراز(عکس)

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:41
سرمربی صنعت نفت آبادان پس از سه باخت پیاپی تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که سومین سرمربی صنعت نفت در این فصل به شمار می‌رود، با پیروزی مقابل سپاهان شروعی درخشان داشت، اما شکست مقابل یکی از رقبای مستقیم یعنی استقلال خوزستان در دقایق تلف شده و متعاقب آن دو شکست دیگر برابر پرسپولیس و هوادار، وضعیت را برای او از همیشه دشوارتر کرد.

با این حال پیروزی امیدبخش مقابل مس رفسنجان در دیدار روز گذشته، یک بار دیگر نفتی‌ها را به کورس ماندن در لیگ برتر برگرداند. در این بازی، کمالوند چند تغییر مهم در ترکیب اصلی داشت و در نهایت هم سه امتیاز را گرفتند.

او که معمولا نفت را به روش 1-2-4-3 به زمین می‌فرستد، به ترکیب مدافعان دست نزد، اما حسین سنگرگیر را وارد ترکیب کرد، در مرکز خط میانی هم صادق بارانی که در دوره فراز معمولا به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد، این بار از ابتدا به جای مصطفی احمدی به کار گرفته شد. دیگر تغییر قابل اشاره خروج بوباکار تراولی از ترکیب یازده نفره و بازگشت حسین شنانی بود.

2019180

در نیمه دوم که صنعت نفت رویکردی متفاوت داشت و تک گل نیمه اول را حفظ کند، فراز کمالوند خیلی زود از تعویض هایش استفاده کرد و تا دقیقه 60 چهار بازیکن تازه نفس را به زمین فرستاد.

تعویض پنجم کادر فنی نفت هم فاخر تهامی بود؛ او که در زمان ویسی و سهراب بختیاری زاده، معمولا یکی از نفرات اصلی بود، برای اولین بار در دوره مربیگری کمالوند به زمین آمد تا فاخر هم سهمی در چهارمین برد نفت داشته باشد و 19 امتیازی شوند و به سه امتیازی رقبای خود برسند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.