نماینده‌ای که باقوت رأی درمجلس حاضر شود قدرت چانه زنی بیشتری دارد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:16
اصفهان- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: نماینده‌ای که با قوت رأی وارد مجلس می‌شود، قدرت چانه زنی در سطح کلان کشور را دارد و از این رو تأثیرگذاری بالاتری را خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: در استان اصفهان در ۲ شهرستان سمیرم و لنجان دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم را خواهیم داشت.

وی افزود: بحث تعیین سرنوشت تنها بسته به دور اول انتخابات نیست و یقیناً کسانی که برای آینده کشور و استان دغدغه داشتند و در دور اول حضور داشتند و سرنوشت را تعیین کردند حتماً و قطعاً باید در دور دوم هم این کار نیمه تمام را به اتمام برسانند همانطور که در تعبیر عامیانه می‌گویند، «کار را آن کرد که تمام کرد».

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگاه نماینده‌ای با قوت رأی وارد مجلس می‌شود، قدرت چانه زنی در سطح کلان کشور را خواهد داشت و از این رو تأثیرگذاری بالاتری را خواهد داشت.

وی افزود: از این رو از همه مردم و شهروندانی که در حوزه انتخابیه‌شان دور دوم انتخابات مجلس برگزار می‌شود، حضور یابند و روز جمعه حماسه ۱۱ اسفند را تکرار کنند.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه در دور اول انتخابات نیز دشمن هجمه‌های زیادی را انجام داد و بر طبل عدم مشارکت می‌کوبید، گفت: در مقیاس تبلیغات دشمن مشارکت خوبی را در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم داشتیم و امید دشمنان را نا امید کردند و منتظر چنین اتفاقی در دور دوم انتخابات هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.