پادگان‌های آموزشی اصلاندوز و مشگین شهر جانی دوباره گرفتند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:37
مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر با حمایت‌های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل احیا و جانی دوباره گرفتند.

فرماندهان مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر، ۱۸ اردیبهشت با حضور جداگانه در دیوان محاسبات و دیدار با مدیرکل این نهاد نظارتی در استان اردبیل، ضمن قدردانی از حمایت‌های قانونی دیوان اظهار کردند: مشاوره‌ها و حمایت‌های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل در جهت کمک به بازسازی و تجهیز این پادگانهای آموزشی جانی دوباره به آنها بخشید.

علیرغم حضور و بازدید مکرر برخی مسئولان استانی از این مراکز آموزش نظامی، برای حل مشکلات، نتیجه‌ای حاصل نشده بود، ولی با بازدید و ورود دیوان محاسبات با ارائه مشاوره راهکارهای قانونی و استفاده از ظرفیت جز (۵) بند ک تبصره (۱) قانون بودجه، تعمیر و آسفالت ریزی محوطه پادگان پس از سالها انجام شد.

عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره نظارت مسئولانه را مد نظر داشته و ارائه مشاوره قانونی در مسیر رسیدن به اهداف و برنامه‌های دستگاه‌ها جزو اولویت‌های کاری ما است.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد شفافیت و انضباط مالی بوده و در این مسیر راهگشایی و رفع موانع توسعه استان را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با تاکید بر اینکه با ترک فعل‌ها، متخلفین و چپاول گران بیت المال برخورد خواهیم کرد، تصریح کرد: از مدیرانی که دلسوزانه در جهت خدمت رسانی به مردم فعال باشند، حمایت قانونی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.