از هیچ کمکی برای راه‌اندازی «شهرک فناوری» کرمانشاه دریغ نمی‌کنیم

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 10:59
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از حمایت این سازمان برای راه اندازی «شهرک فناوری» خبر داد و افزود: در چارچوب قانون از هیچ کمک و حمایتی برای راه اندازی این شهرک که محل فعالیت دانش بنیان های استان خواهد بود، دریغ نمی کنیم.

نادر نورایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت نقش دانش بنیان ها در اقتصاد کشور و استان گفت: توسعه پایدار اقتصادی از طریق دانش بنیان‌ها امکان‌پذیر است و اگر بخواهیم به اقتصاد دانش‌بنیان برسیم، باید شرکت‌های فناور و دانش بنیان را حمایت کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 20 درصد از رشد اقتصادی امسال استان باید توسط دانش بنیان‌های استان محقق شود و در همین راستا نیاز است که بیش از پیش به توسعه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت آنها پرداخته شود.

نورایی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی شهرک فناوری استان، گفت: راه‌اندازی این شهرک بستر کار برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان را فراهم می‌کند و قطعا در چارچوب اختیارات قانونی از راه‌اندازی این شهرک حمایت می‌کنیم.

نورایی گفت: با توجه به اینکه این شهرک زیرمجموعه سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه است شاید با محدودیت‌هایی در کمک‌های بودجه‌ای مواجه باشیم، اما با توجه به اینکه این شهرک قرار است به محلی برای فعالیت دانش بنیان‌های استان تبدیل شود، از هیچ کمکی در این زمینه در چارچوب قانون دریغ نمی‌کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: سیاست سازمان برنامه و بودجه حمایت کامل از دانش بنیان‌هاست و ما هم در همین راستا تا جایی که قانون به ما اجازه دهد، تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی شهرک فناوری کرمانشاه بکار می‌گیریم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.