۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 13:33
اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری و جمع آوری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی درگفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح آرامش با هدف دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۴ ساعته این طرح گفت: با انجام کار دقیق و میدانی گسترده توسط مأموران انتظامی و با شناسایی محلات هدف و آلوده، در نهایت ۱۶ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و برای سپری کردن مراحل درمانی به مراکز بازپروی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در ادامه این طرح همچنین ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دسنگیر و ضمن کشف مقادیری انواع مواد افیونی از متهمان، افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.