یک ایرانی پادشاه فوتسال آسیاست

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 16:22
علی اصغر حسن زاده رکورد جالب توجهی در جام ملت های فوتسال آسیا دارد.

فوتبالی: جام ملت های فوتسال آسیا چند روز پیش به پایان رسید که تیم ملی ایران توانست با هدایت وحید شمسایی جبران مافات کرده و عنوان قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را از آن خود کند تا ایران و ژاپن همچنان تنها تیمهایی باشند که این عنوان ارزشمند را کسب می‌‌کنند.

اما یکی از بازیکنان تیم ملی یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده با این قهرمانی توانست به رکورد جالب توجهی دست یابد. حسن‌زاده که این فصل در تیم فوتسال مس سونگون توپ می زد، توانست قهرمانی پنجم خود را در این رقابتها به دست بیاورد و جاودانه شود.

یک ایرانی پادشاه فوتسال آسیاست

این بازیکن باتجربه که سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا را هم در کارنامه دارد، در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۴ موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا با تیم ملی شده تا صفحه رسمی ای اف سی با طراحی پوستری از وی با پنج انگشتر زرین که نشان از پنج قهرمانی مذکور دارد، به حسن‌زاده لقب پادشاه فوتسال آسیا را داده است.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.