معلمان افسران پیشتاز در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان هستند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 21:41
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: جایگاه معلم از منظر دین مبین اسلام بسیار جایگاه والا و تاثیرگذاری است. در طول تاریخ معلمان بهترین نقش را ایفا کردند و سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند.

سید عباس جوهری در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان شهریار اظهار کرد: هویت سازی انسانی، اجتماعی، دینی و خانوادگی از مهمترین دستاوردهای معلمان در جامعه است. دشمنان با تمام ظرفیت به دنبال بی‌هویتی در بین جوانان و نوجوانان هستند و در مقابل این هجمه‌های ضد فرهنگی، معلمان در هویت سازی نقشی محوری و اساسی دارند تا نقشه های دشمنان نقش برآب شود.

وی با بیان اینکه معلمان افسران پیشتاز در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند، تصریح کرد: در طول تاریخ معلمان بهترین نقش را ایفا کردند. آن‌ها سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند که هویت انسان و آینده او را می‌سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد: رستگاری، عاقبت بخیری و هر مسیری که دین اسلام ما را به آن توصیه می‌کند مرهون نقش معلم است زیرا آن‌ها نقش حیاتی در حیات طیبه دارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.