عصبانیت به خاطر استوری‌ای که حذف شد؛ / پرسپولیسی‌ها علیه رابطه رضائیان و دانشگر!

شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 00:11
انتشار یک استوری و سبب پاک کردن آن سبب ناراحتی محمد دانشگر از رامین رضائیان شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از ماجرای توهین مجری شبکه به پرسپولیس و صحبت‌‎هایش مبنی بر حذف سپاهان از لیگ برتر شاهد واکنش‌های زیادی از سوی ستاره‌های سپاهان بودیم و در این بین محمد دانشگر با ادبیات تندی علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفت.
پس از موضع محمد دانشگر علیه مدیرعامل و چند عضو دیگر باشگاه پرسپولیس، هواداران تیم پایتخت نشین واکنش‌های تندی به مدافع سابق استقلال داشتند و همین باعث شد تا رامین رضائیان با انتشار عکسی از محمد دانشگر حمایت کند.

2020457

انتشار استوری توسط دانشگر اما از سوی جامعه هواداری پرسپولیس که او را یک با وجود پیوستن به سپاهان همچنان پرسپولیسی می‌دانند و محبوب آنهاست خوش نیامد و به مدافع ملی پوش سپاهان برای حمایت از دانشگر اعتراض کردند، تا جایی که او مجبور به پا کردن استوری خود شده است.
در این بین پاک کردن استوری از سوی رامین اصلا برای محمد دانشگر قابل قبول نبوده و او با وجود آگاهی از فضای تند هواداران در فوتبال ایران، یک استوری منتشر کرده و به رامین کنایه زده که او اگر در شرایط مشابهی قرار داشت، استوری‌ حمایتی‌اش را حذف نمی‌کرد.

2020456

سپاهان تا ساعاتی دیگر در شرایطی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که شانس محمد دانشگر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای حضور در ترکیب در نیمه دوم کم نیست و باید دید در ادامه فصل رابطه دانشگر و رضائیان چطور خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.