سومین کنگره بین‌المللی وانا در ارومیه برگزار می‌شود

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 08:51
سومین کنگره بین المللی وانا، شاخه‌ای از کنگره بین‌المللی رویان ۲۷ _۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت ارومیه به همت پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود. 

در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد که با حضور روح الله فتحی معاون آموزشی پژوهشگاه رویان، رضا حسین زاده، رئیس جهاددانشگاهی، حجت قاسم‌نژاد دبیر اجرایی کنگره وانا و رئیس مرکز تحقیقات بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مرتضی طاهری مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات کنگره وانا و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، فتحی با اعلام اینکه این رویداد از  ۲۷ الی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار وحدت ارومیه برگزار خواهد شد، افزود: شرکت در رویداد برای پزشکان و جامعه علوم پزشکی امتیاز بازآموزی خواهد داشت. 

وی با تشریح جزییات امتیاز بازآموزی برای پزشکان و متخصصان افزود: شرکت در این رویداد بین‌المللی  برای متخصصان جراحی کلیه و مجاری ادراری - تناسلی، زنان و زایمان، دکترای بیولوژی تولید مثل ۱۰ امتیاز، دکترای بهداشت باروری، جراحی عمومی، دکترای علوم تشریح، دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی مامایی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم ۷ امتیاز، پزشکان عمومی، متخصص رادیولوژی، کارشناسی ارشد ، کارشناسی رادیولوژی، کارشناسی ارشد علوم تشریح ۵ امتیاز و دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی پرستاری، تخصص روانپزشکی ۳ امتیاز بازآموزی دارد.

وی اداد داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق لینک  https://www.royan-edu.ir/DoreList?id=۳۲۰ ثبت‌نام کنند. 

فتحی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در ارتقای آموزشی و حرفه‌ای پزشکان و دانشجویان اظهار کرد: در راستای بهره‌مندی دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه از زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی در این رویداد ۵۰ درصد تخفیف ویژه دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده است که دانشجویان می‌توانند موقع ثبت‌نام جهت تخفیف ۵۰ درصدی کد urm۵۰ را در سیستم وارد کنند.

در ادامه این جلسه رضا حسین‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی جهاد دانشگاهی استان در مشارکت و برگزاری کیفی این رویداد بین‌المللی در استان اظهار کرد: برگزاری این‌چنین رویدادهایی زمینه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در استان است.

وی افزود: پژوهشگاه رویان یکی از افتخارات علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی در سطح ملی و منطقه‌ای بوده که ۲۵ تیرماه، سالروز بازدید تاریخی و به‌یادماندنی رهبر انقلاب از پژوهشگاه رویان این نهاد بود که این امر نشان از اهمیت پژوهشگاه رویان در نزد رهبر انقلاب است. 

وی با اشاره به اینکه مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی بعنوان بنیانگذار پژوهشگاه رویان همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بودند، اظهار کرد: نسل پیشروی جهاد دانشگاهی وظیفه دارد تا نسبت به شناسایی و معرفی ابعاد شخصیتی دانشمندان بزرگ، متواضع و انقلابی همچون شهید کاظمی آشتیانی اقدامات موثرتر و مفیدتری انجام دهد تا جوانان و نسل‌های بعدی در انتخاب مسیر و ادامه راه دچار خطا و اشتباه کمتری شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، حسین‌زاده گفت: کانون‌های دانشجویی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارومیه در خصوص برگزاری هر چه کیفی‌تر این رویداد پای کار خواهند آمد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.