نجات مصدوم از مرگ حتمی در ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 23:22
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نجاتگران هلال احمر مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر را از مرگ حتمی نجات دادند.

حمید محبوبی افزود: روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت  ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر سقوط از صخره یک نفر در ارتفاعات حاج ابراهیم روستای کهنه لاهیجان پیرانشهر  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر پیرانشهر پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاع از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله‌ با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی اظهار کرد: پس از ۵ساعت جستجو و صعود در ارتفاعات ،با دسترسی به مصدوم،اقدامات پیش بیمارستانی و کمک های اولیه بر روی مصدوم انجام و وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات و به مرکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، مصدوم برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعودکرده و در اثر سقوط از صخره دچار حادثه شده بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.