عکس| دور دور کریس رونالدو با فراری آخرین مدلش در عربستان

سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 10:39
کریس رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال این روزها در عربستان حسابی مشغول خوشگذرانی است.

کریس رونالدو که بیش از یک سال است که در عربستان حضور دارد حالا دیگر در این کشور جاافتاده و حسابی خوش می گذراند. تصاویر منتشر شده از او و خانواده اش نشان می دهد که کریس آنها هنوز با اینکه تابستان شروع نشده اما تفریحات آبی را آغاز کردند و در سواحل ریاض مشغول آفتاب گرفتن هستند.

حالا تصویری جدیدی از او منتشر شده که با خودرو فراری اش در حال دور دور در ریاض است. همه خودروسواران معتقد هستند که شرکت فراری جزو ۱۰ برند برتر خودرویی در جهان بوده و رونالدو ستاره پرتغالی نیز چند مدل از خودروهای فراری را در کلکسیون خود جای داده است.

۳ مدل فراری ۵۹۹GTO و فراری ۵۹۹GTB و فراری F۴۳۰ در بین خودروهای کریستیانو رونالدو حضور داشته و هنوز هم از آنها استفاده می‌کند و مدل F۴۳۰ که در زمان حضور در منچستر یونایتد آن را با قیمت نجومی ۳۰۰ هزار دلار تهیه کرده بود، یکی از قدیمی‌ترین ماشین های رونالدو است.

فراری F۴۳۰ با موتور V۸ قدرتمند و قدرت ۴۹۰ اسب بخار، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از رانندگی را به رانندگان داده و با سرعت بالا، شتاب قوی و کنترل برتر، لذتی بی‌نظیر از رانندگی در مسیرهای خلاب و خمیده ارائه می‌دهد. همچنین طراحی خارجی فراری F۴۳۰ نیز بسیار جذاب و دلنشین است و آن را به یک شاهکار خودرویی تبدیل کرده است.

رونالدو در زمان حضور در رئال مادرید ۲ نسخه‌ی GTO و GTB از مدل فراری ۵۹۹ را به جمع خودروهای خود اضافه کرد و برای هر کدام از آنها چیزی حدودی ۴۰۰ هزار دلار هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: 

عکس| دور دور کریس رونالدو با فراری آخرین مدلش در عربستان

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.