اجازه سوء استفاده و فرصت‌طلبی در انتخابات را نخواهیم داد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:24
خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: اجازه سوء استفاده و فرصت‌طلبی را به هیچ‌کسی در انتخابات نمی‌دهیم، چون در اعمال قانون هیچ ملاحظه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت با حضور در پای صندوق رأی، اظهار داشت: از حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رأی تا این ساعت از برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه آمار نشان می‌دهد که شاهد استقبال خوبی از سوی مردم در انتخابات هستیم، عنوان کرد: همکاران اجرایی و نظارتی ما آمادگی بسیاری خوبی را برای برگزاری انتخابات از روزهای گذشته تا کنون دارند و تمام تجهیزات موردنیاز برای اخذ رأی از مردم مهیا است.

استاندار لرستان با اشاره به تأمین امنیت انتخابات به نحو مطلوب از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی، گفت: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و به مردم اطمینان می‌دهم که نیروهای اجرایی، نظارتی و امنیتی با تمام قوت از رأی آنها صیانت می‌کنند و انتخاباتی خوب، سالم و امنی را برگزار خواهیم کرد.

شفقت، افزود: اجازه سو استفاده و فرصت‌طلبی را به هیچ‌کسی نخواهیم داد؛ چون در اعمال قانون هیچ ملاحظه‌ای نخواهیم کرد، خدا را شکر تا این ساعت از برگزاری انتخابات مشکل خاصی هم نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه درخواست من از مردم این بوده که حضور در پای صندوق رأی را در ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: تلاش ما این است که در انتخابات را در سروقت رسمی و ۱۸ عصر برگزاری انتخابات را به اتمام برسانیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه سیستم، تجهیزات و دستگاه‌ها آماده است، افزود: کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد که یک نفر رأی خود را به صندوق الکترونیک بی اندازد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.