عقب ماندگی حوزه فرهنگی در ساوه بیش از سایر بخش ها است

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:03
ساوه- امام جمعه ساوه با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان گفت: عقب ماندگی حوزه فرهنگی در ساوه بیش از سایر بخش ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار ساوه، اظهار کرد: در هر جایگاهی قرار داریم، مردم و مسئولان همچنین خداوند متعال نظاره گر عملکرد ما هستند و در آینده مردم شهر، قضاوت خواهند کرد.

امام جمعه ساوه افزود: انتظار می‌رود به طور یکنواخت به تمام مناطق خدمات رسانی شود و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات آنان را در اولویت اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام رحیمی گفت: شهر ساوه، علی رغم ظرفیت‌هایی که داشته اما در بیشتر بخش‌ها همچون، سرانه ورزشی، آموزشی و امکانات فرهنگی دچار عقب ماندگی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

‌وی توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی را لازمه رضایتمندی مردم دانست و افزود: ایجاد فضاهای پرنشاط شهری مانند فرهنگسراها، فضاهای ورزشی، دینی باید در دستورکار قرار گیرد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه فرهنگ مودت و محبت به اهل بیت (ع) آثار معنوی چشمگیری در زندگی انسان دارد، عنوان کرد: عشق و علاقه به امام هشتم شیعیان یک سرمایه بزرگ است که با توجه به فرصت زمانی دهه کرامت باید از آن برای ترویج و توسعه فرهنگ کرامت استفاده کرد.

شهرداری عنصر تأثیرگذاری در مدیریت شهری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در این آئین گفت: فعالیت‌های مناسبی در حوزه مدیریت شهری در ساوه اتفاق افتاده و امید است با حضور شهردار جدید، این توسعه با شتاب بیشتری پیش برود.

علی اکبر اسدی افزود: شهرداری‌ها یکی از مدیریت‌های مهم در پیکره شهرها بوده و عنصر تأثیرگذاری در مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرداری‌ها به خاطر ارتباط مستقیم با مردم ملموس و ماندگار است، گفت: کار در شهرداری‌ها علاوه بر سادگی، دشواری‌های خود را دارد و از این رو، یک شهردار قبل از اینکه یک فرد متخصص است باید عاشق کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: کار شهرداران حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را شامل می‌شود، اگر چه کار دیگر دستگاه‌های اجرایی به طور معمول، تک بعدی است اما شهرداری نیازهای مردم در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را پیگیری می‌کند که انتظار است در این راستا تعامل و هم افزایی لازم صورت گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.