پیشنهاد عجیب به شمسایی؛ برنج ما را تبلیغ کن!

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 07:58
ماجرای برنج نخوردن سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تبدیل به یک سوژه جذاب و محبوب شده است.

فوتبالی: تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانست در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسد. او که پیشتر ۸ بار به عنوان بازیکن قهرمان آسیا شده بود بعد از این که به عنوان مربی در سال ۲۰۲۲ نتوانست با تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شود این بار موفق به کسب این عنوان شد.

درباره شمسایی یکی از پرتکرارترین مباحث که البته به شوخی به آن پرداخته می‌شود مساله برنج نخوردن اوست! در سال ۱۳۹۸ شمسایی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی مدعی شد که ۲۰ سال است برنج نخورده است! این جمله او بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی پیدا کرد. تقریبا روزی نیست که در فضای مجازی با این ماجرا شوخی نشود!

پیشنهاد عجیب به شمسایی؛ برنج ما را تبلیغ کن!

شمسایی که دوشنبه شب مهمان برنامه فوتبال برتر بود دوباره ناچار شد در این باره صحبت کند. او در این برنامه یک خبر عجیب را مطرح کرد و گفت: «مدتی پیش یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آن قدر هم مبلغ خوبی بود که وسوسه بروم. اما استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود. برای همین نپذیرفتم!»

شمسایی یکی از آخرین شوخی‌هایی را که با برنج نخوردنش انجام شده را تعریف کرد: «قبل از اعزام به جام ملت‌ها وقتی پروازمان لغو شد همه استرس گرفتیم و نگران شدیم. AFC هم هشدار داده بود که اگر دیر برسید حذف می‌شوید! هر طور شده و با هر زحمتی بود با یک پرواز به ترکیه رفتیم و از آنجا راهی تایلند شدیم. در هواپیما و با وجود آن همه استرس یک سری افراد بودند که به مهماندارها می‌گفتن به آقای شمسایی برنج نمی‌دهید؟!»

پیشنهاد عجیب به شمسایی؛ برنج ما را تبلیغ کن!

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.