اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی مصوبات مرتبط با شهرداری قم در سفر رییس جمهور

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:38
قم- شهردار قم از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری در ارتباط با شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی سقاییان نژاد در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شهر که به موضوع دور دوم سفر رئیس‌جمهور به شهر قم پرداخت، اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهوری به قم با استانداری و معاونت عمرانی استاندار بوده است.

وی پیگیری‌های شهرداری برای اجرای پروژه‌های مرتبط با مدیریت شهری را یادآور شد و افزود: تنها دو پروژه گرمخانه و مترو به‌صورت مستقیم به شهرداری مرتبط بود که ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

شهردار قم تصریح کرد: البته بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز با پیگیری شهرداری با ۷ بند به شهر واگذارشده که در کمیسیون ماده ۵ در حال بررسی است.

وی مابقی مصوبات را مربوط به اداره کل راه و شهرسازی دانست و بیان کرد: متأسفانه تمام مصوباتی که یک‌بخشی از آن مربوط به راه و شهرسازی بوده باوجود پیگیری‌های مکرر شهرداری به علت عدم واگذاری زمین اجرایی نشده است.

سقاییان نژاد خاطرنشان کرد: پیشنهادات شهرداری از ۸ ماه قبل با مشورت اعضای شورای شهر تنظیم‌شده و در این هفته که سفر ریاست جمهوری به قم قطعی شده به‌روزرسانی و جمع‌بندی می‌شود.

وی علت جمع‌بندی مجدد لیست پیشنهادات شهرداری را تغییر معاون عمرانی استانداری عنوان کرد و گفت: شهرداری به پروژه‌هایی که در محدوده شهری و در حوزه اختیارات مدیریت شهری نیست ورود نخواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.