بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین همتراز می شود

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:27
اردبیل- معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تلاش می کنیم تا بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین هماهنگ و همتراز از طریق یک مجموعه بیمه ای انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد علامتی شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان و بازنشستگان اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان بعد از گذشت ۱۱ سال دریافتی فرهنگیان جزو بالاترین دریافتی در بین کارکنان دولت است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا فرهنگیان دغدغه معیشتی و اقتصادی کمتری داشته باشند تا با فراغ بال بیشتر بتوانند در کلاس درس و دوره های آموزشی حاضر شده و خدمات کیفی آموزشی و پرورشی ارائه کنند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود در دولت سیزدهم با تلاش وزیری دانا و توانمند حوزه تعلیم و تربیت از رشد کمی و کیفی برخوردار است و نگاه به معلم نگاه عزت و کرامت است.

علامتی نقش و جایگاه معلمان را در تربیت و تعالی نسل آینده یادآور شد و بیان کرد: پرورش و هدایت دانش آموزان با محوریت معلمان انجام می شود و معلمان هستند که در حوزه های مهارتی، هدایت تحصیلی، پرورش افکار و اندیشه نوجوانان و کودکان نقش آفرینی می کنند.

وی تصریح کرد: همه اقشار جامعه امروز رشد و بالندگی خود را در ابعاد مختلف مرهون معلمان هستند چرا که از کسبه و بازاری گرفته تا پزشکان و مهندسان دست پرورده معلمان در مدارس هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: معلمان ما امروز در حساس ترین سنگر به دنبال کشف استعدادهای دانش آموزان بوده و نقش ارزنده ای را در این زمینه ایفا می کنند.

علامتی ادامه داد: تمام رفتار و اخلاق معلمان الگویی برای دانش آموزان هستند و باید در این الگوسازی توجه و دقت بیشتر مدنظر باشد.

وی از آموزش و پرورش استان اردبیل به خاطر کارنامه موفق در همراهی شایسته با مجموعه وزارت برای تحقق برنامه های مختلف قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.